Известие

Collapse
No announcement yet.

Чарколяк!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Аз за това отдавна питам, защото всичките 145/6 които знам с боксер мотори имат добри скоростни кутии и не знам една 33-ка с добра такава.
    Ама явно трябва да си отвориме една тема за щури идеи и там да обсъждаме подобни неща

    Ами просто не си карал моята - червената. Това със скоростите са пълни глупости. НЯМА лоши скорости в 33-ка , а само лоши монтьори, които не умеят да ги ремонтират.

    А кутията на 145/6 е пълен шит. Диференциалът и същият като в 33, само предавките са други. На 1-ва и 2-ра просто синхроните са месингови - фиатски. И това е, но кутия от 145/6 в 33 със примерно 1.7 мотор е пълен кенеф. Ускорението отива в кофата за боклук, а колата само боксува безсмислено.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • А продават ли се нови или втора синхроните такива месингови ?
      Мотора на 33 ако е 90 коне мисля си струва по-къса 1 ва и 2 ра ?
      Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 19:25.
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
        А продават ли се нови или втора синхроните такива месингови ?
        Мотора на 33 ако е 90 коне мисля си струва по-къса 1 ва и 2 ра ?
        Ако ги търсиш като за Фиат, ще си намериш със сигурност. Иначе според мен късите скорости не си струват. Примерно ще стават, ако мотора върти до 8000 об/мин. без да се задъхва.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Ако ги търсиш като за Фиат, ще си намериш със сигурност. Иначе според мен късите скорости не си струват. Примерно ще стават, ако мотора върти до 8000 об/мин. без да се задъхва.
          Дефакто късите кутии са подходящи за 16в?
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
            Дефакто късите кутии са подходящи за 16в?
            Там дългите са още по-подходящи. Щото 16V с къса 1-ва става неизползваем. Само боксува, времето си минава, тя пак боксува и накрая скорост не е развита. Да не говорим, че дори 16V в 145/6 (там прекъсвача мисля беше към 7200 об./мин.) не прави 100км/ч на 2-ра. Не случайно от завода 33-ката си излиза с дълги скорости. Много е лека.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Ускорението отива в кофата за боклук, а колата само боксува безсмислено.
              потвърждавам,опитва се да върти гуми на трета,а скоростите са прекалено къси за каквото и да било каране,освен за градско,забождаш пета в градът и караш с 50км/ч.

              Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

              Comment


              • [QUOTE=Bobi_33;1015405]Ами просто не си карал моята - червената. Това със скоростите са пълни глупости. НЯМА лоши скорости в 33-ка , а само лоши монтьори, които не умеят да ги ремонтират.

                Ами хвани и открий една тема за скоростите, където започни да обясняваш като за малоумни и я тури "Важна", като тая за спирачките и престанете да серете в темата, че накрая нищо няма да намериме.
                Иначе си признавам , че още не съм ровил по скоростите и ми е много интересно.
                Какви са особеностите и какви са подводните камъни при ремонта им. Какви са лагерите и какви са им реглажите.
                Изобщо който е ровил по тях да си признава!

                Едит: Пешка, аз и така си карам с 40 на 5-та, а си представям какво ще е с къса скоростна кутия.
                Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:27. Основание: отговор
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Едит: Пешка, аз и така си карам с 40 на 5-та, а си представям какво ще е с къса скоростна кутия.
                  Да но въпроса е при какви обороти.

                  Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                  Comment


                  • Ами след 1200 оборота си се набира устойчиво и без сътресения.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Ако това дето гледам по таблиците е вярно, то колегите с мощни боксери могат да пробват един диф от 33 дизел.
                      С диференциал 3,18:1 (11/35) ги дават куците дизели, при стандартен за боксери 33/145 4,111:1 (9/37).

                      Боби, ти ако си със скоростите от 1.5 QV първа серия, пак въпросните таблици разправят за най-дългия диф за 33 боксер 3.54:1 (11/39)...

                      П.П: тая работа с дизеловия на 7000 об. на 5-та дали не отива към 300 км/ч при положение, че дизелчето прави 172 км/ч максимална, а е 83 коня/4000 об/мин
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • Май е с нещо такова, защото му е по-дълга от моята
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение

                          Ами хвани и открий една тема за скоростите, където започни да обясняваш като за малоумни и я тури "Важна", като тая за спирачките и престанете да серете в темата, че накрая нищо няма да намериме.
                          Иначе си признавам , че още не съм ровил по скоростите и ми е много интересно.
                          Какви са особеностите и какви са подводните камъни при ремонта им. Какви са лагерите и какви са им реглажите.
                          Изобщо който е ровил по тях да си признава!

                          Едит: Пешка, аз и така си карам с 40 на 5-та, а си представям какво ще е с къса скоростна кутия.
                          виж сега какво стана. ша на анатемосат. ама той боби е от нашата партия, да не се прави

                          разликите в 145 и 33 в скоростите са в 1-ва и 2ра
                          при 145
                          1 - 1:3,545
                          2 - 1:2,050

                          при 33
                          1 - 1:3,143
                          2 - 1:1,864

                          дифовете на 145 и 33 1,3 и 1,4 са еднакви - 9/37 , но на някои 145 1,3 има и диф 10/43

                          на 33 1,5 и 1,7 дифа е 9/35 , скоростите са същите като на другите 33

                          на 33 тд обаче първа е по-къса като на 145 1:3,545 , другите скорости са същите като на останалите 33. дифа е 11/35

                          та, колеги, търсят се скорости от 145/146. какво ще става вече ще решим като разпилеем 2-те кутии .... пък дали ще можем да ги съберем....
                          точка

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            виж сега какво стана. ша на анатемосат. ама той боби е от нашата партия, да не се прави

                            разликите в 145 и 33 в скоростите са в 1-ва и 2ра
                            при 145
                            1 - 1:3,545
                            2 - 1:2,050

                            при 33
                            1 - 1:3,143
                            2 - 1:1,864

                            дифовете на 145 и 33 1,3 и 1,4 са еднакви - 9/37 , но на някои 145 1,3 има и диф 10/43

                            на 33 1,5 и 1,7 дифа е 9/35 , скоростите са същите като на другите 33

                            на 33 тд обаче първа е по-къса като на 145 1:3,545 , другите скорости са същите като на останалите 33. дифа е 11/35

                            та, колеги, търсят се скорости от 145/146. какво ще става вече ще решим като разпилеем 2-те кутии .... пък дали ще можем да ги съберем....
                            Ако не можете да ги съберете- викайте!
                            Аз се наемам да ги набутам чарковете вътре!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Ако не можете да ги съберете- викайте!
                              Аз се наемам да ги набутам чарковете вътре!
                              бе то и ази моем ги набутам ама нема се връти

                              боби, имам един странен въпрос. знаеш ли каква честота дава датчика на скоростната при някаква скорост. примерно при 20км честотата на датчика е ...
                              точка

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                бе то и ази моем ги набутам ама нема се връти

                                боби, имам един странен въпрос. знаеш ли каква честота дава датчика на скоростната при някаква скорост. примерно при 20км честотата на датчика е ...
                                Нямам идея. Знам само, че колелото, което го гледа датчика е с 8 зъба. Не знам дали това ще ти помогне.

                                При фиатовете датчика са скорост се върти от касетата на дифа, докато при боксерите чете само от дясното колело.

                                ---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 17:57 ----------

                                Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                                Ако това дето гледам по таблиците е вярно, то колегите с мощни боксери могат да пробват един диф от 33 дизел.
                                С диференциал 3,18:1 (11/35) ги дават куците дизели, при стандартен за боксери 33/145 4,111:1 (9/37).

                                Боби, ти ако си със скоростите от 1.5 QV първа серия, пак въпросните таблици разправят за най-дългия диф за 33 боксер 3.54:1 (11/39)...

                                П.П: тая работа с дизеловия на 7000 об. на 5-та дали не отива към 300 км/ч при положение, че дизелчето прави 172 км/ч максимална, а е 83 коня/4000 об/мин
                                На червената ми 33-ка правих кутия мелез. Пиньон и диференциал 11/39 - оригиналния от 1.5 QV и предавки от 1-ва до 4-та от 33-ка 16V. Само 5-та е от старата ми кутия, защото старите кутии са с по-къс пиньон и колелата на предавките са по-тънки. Само така може да се сглоби кутията. За мен тази комбенация с моя мотор в момента е перфектна.
                                А дифа от дизела ще ми дойде малко тежичък, дори на мен. За него трябват много нютони, защото тогата 5-та идва бая повишаваща.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X